Najczęściej zadawane pytania

Jeśli nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie, śmiało zadaj je nam 🙂 

Diety

Jest wiele czynników, które na to wpływają. Przez cały okres korzystania z naszych usług możesz korzystać z darmowych konsultacji z dietetykiem.
Dietetycy zalecają, żeby śniadanie zjeść najpóźniej godzinę po przebudzeniu, kolejne posiłki w regularnych odstępach (3-4 godziny) a kolację najpóźniej 2 godziny przed snem.
Tak, w każdy piątek będziemy publikowali menu na nadchodzący tydzień.
Tak, należy tylko zdjąć folię ochronną.

Zamówienia

Dostawy realizujemy od poniedziałku do soboty w godzinach 4:00-7:00.
Zamówienie złożone do godziny 16 będzie dostarczone 2 dnia roboczego do klienta. Zamówienia złożone po godzinie 16, w weekend lub dzień ustawowo wolny od pracy dostarczane są 3 dnia roboczego.
Tak, dieta zostanie wydłużona o tą liczbę dni. Pakiety można zamrozić na maksymalnie 30 dni.
W trakcie trwania diety można dokonywać takich modyfikacji telefonicznie.
Nasze diety dowozimy specjalnie przystosowanymi samochodami chłodniczymi. Odpowiednia temperatura podczas transportu zapewnia najwyższą jakość i świeżość posiłków.
Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem systemu płatności internetowych w systemie Tpay.

Dzięki LightMarlin życie staje się łatwiejsze