Przejdź do treści
dietetycy Lightmarlin

Najczęściej zadawane pytania

Wszystko co musisz wiedzieć – w jednym miejscu

Lista najczęściej zadawanych pytań

Jeśli nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie, śmiało zadaj je nam.

Jaką dietę i kaloryczność wybrać?

Jest wiele czynników, które na to wpływają. Przez cały okres korzystania z naszych usług możesz korzystać z darmowych konsultacji z dietetykiem.

W jakich godzinach jeść posiłki?

Dietetycy zalecają, żeby śniadanie zjeść najpóźniej godzinę po przebudzeniu, kolejne posiłki w regularnych odstępach (3-4 godziny) a kolację najpóźniej 2 godziny przed snem.

Czy będę wcześniej wiedział/a co będzie w menu na kolejny tydzień?

Tak, w każdy piątek będziemy publikowali menu na nadchodzący tydzień.

Czy mogę podgrzewać posiłki w pojemnikach w mikrofalówce?

Tak, należy tylko zdjąć folię ochronną.

W jakich godzinach będę dostawać paczki?

Dostawy realizujemy od poniedziałku do soboty w godzinach 4:00-7:00.

Do której godziny mogę składać zamówienie i po ilu dniach zostanie dostarczona pierwsza paczka?

Zamówienie złożone do godziny 16 będzie dostarczone 2 dnia roboczego do klienta. Zamówienia złożone po godzinie 16, w weekend lub dzień ustawowo wolny od pracy dostarczane są 3 dnia roboczego.

Czy w trakcie trwania abonamentu mogę wstrzymać dietę?

Tak, dieta zostanie wydłużona o tą liczbę dni. Pakiety można zamrozić na maksymalnie 30 dni.

Czy mogę zmienić kaloryczność lub rodzaj diety?

W trakcie trwania diety można dokonywać takich modyfikacji telefonicznie.

W jaki sposób dostarczacie diety?

Nasze diety dowozimy specjalnie przystosowanymi samochodami chłodniczymi. Odpowiednia temperatura podczas transportu zapewnia najwyższą jakość i świeżość posiłków.

Jak mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem systemu płatności internetowych w systemie Tpay.

Dajmy sobie szansę, a przekonasz się, że warto.

Doznania smakowe i efekty, które osiągnięsz korzystając z Light Marlin zaskoczą nawet Ciebie. Spróbuj, nie pożałujesz.

Posiłek Cateringu LighMarlin